5 maschere fatte in casa per fà vede a to pelle in primavera

Maschera facciale naturale

Se parlemu di e maschere naturali è casane per curà i capelli, avà tocca à e maschere di migliurà a pelle di u visu o di u corpu sta primavera. Quessi maschere ponu esse applicate induve vulemu sò assai boni à cura di a pelle. Fighjemu cumu creà alcuni di i più interessanti per avè una pelle perfetta chì pudemu purtà cù vestiti di primavera.

l maschere fatte in casa ponu esse fatte cù tutti i generi di ingredientis. Pudemu nutrì a pelle in parechji modi, aduprendu ciò chì a natura ci dà per migliurà u nostru corpu. Sti tipi di maschere sò faciuli da fà è sò assai pratichi perchè sò fatti in casa cù poche cose è migliuranu assai u visu cù e so proprietà naturali.

Maschera per rinvivisce a pelle cù farina d'avena

Cumu aduprà a farina d'avena in una maschera

Oatmeal hè un ingrediente chì serve parechje cose. Non solu hè un alimentu assai nutritivu chì hè adupratu in parechje ricette, ma cuntribuisce ancu cose fantastiche à a pelle. U a farina d'avena hà un certu putere esfoliante chì rigenera a pelle perchè in listessu tempu ne cura è aiuta à mantene l'umidità in questu. Pudete aduprà un pocu di mele per mischiallu è uttene u megliu effettu. U Miele hà a capacità di idratà a pelle è cumbatte ancu prublemi cum'è l'acne. Sò dui ingredienti faciuli da usà chì si trovanu facilmente. Applicalu cù un liggeru massaggio nantu à a pelle è lasciate vinti minuti per rimuoverli dopu.

Maschere per a pelle sensibile cun aloe vera

Aduprate aloe vera nantu à a vostra faccia

L'Aloe vera hè unu di l'ingredienti naturali chì aduprarete u più sè vulete piglià a cura di a vostra pelle, qualunque sia. Hè altamente raccomandatu per a pelle più sensibile perchè aiuta moisturize, mantene a pelle liscia è pulita, tuttu in un ingrediente. Calma a pelle cù rossu è pudete ancu aduprà cum'è dopu à u sole per curà a vostra pelle dopu l'esposizione à u sole. L'aloe vera più naturale hè ottenuta da a pianta, tagliendu e foglie è caccendu u gelu chì anu dentru, ma pudemu facilmente cumprà in butteghe à base di erbe da aduprà nantu à a pelle. Hè una maschera chì calmeghja a pelle rossa è l'idrata.

Maschera astringente à u limone

Maschera di limone per a pelle grassa

A pelle grassa averà u prublema di eccessu di sebum chì infine genera assai più impurità. Unu di i primi passi chì duvemu fà hè di pruvà à regulà u sebum chì hè creatu nantu à a pelle. Hè per quessa chì a maschera di suchju di limonu hè perfetta. Pò esse mischjatu cù un pocu di meli o d'u biancu, postu chì sò idratanti ma ùn aghjunghjenu micca oliu à a pelle. U limone pò influenzà a pelle se simu esposti à u sole dopu, dunque hè megliu aduprà sta maschera di notte.

Maschera per a pelle secca cù oliu d'oliva

Maschera cù oliu d'oliva

L'oliu d'aliva hè una regula in a nostra cucina è hè ancu un ingrediente assai nutritivu chì pò esse adupratu in maschere facciali. Hè assai idratante è ùn deve micca esse adupratu nantu à a pelle grassa, ma hè ideale per quelle più secche. Sì a vostra pelle hè secca pudete aduprà uni pochi di cucchiai d'oliu d'oliva è d'u biancu per mischjà. Puderete una pelle assai più idratata è luminosa cù l'usu di sta maschera.

Maschera esfoliante cù zuccheru

Maschera di zuccheru naturale

U zuccheru, in più di esse adupratu per i dessert, hè una bella machja. Se mischiate un pocu cù una cucchiaia d'oliu d'oliva averete un bellu esfoliante per a vostra pelle. Pudete aduprà solu nantu à e labbra o in faccia. Massate è pulite a vostra faccia regolarmente dopu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.