5 libri nantu à u feminisimu publicati in l'ultimu annu

Libri nantu à u feminisimu publicati in l'ultimu annu

Ogni mese in Bezzia racuglemu qualchì nutizia literaria per chì tutti truviate quella chì vi face gode di u piacè di leghje. Perchè per quelli di noi chì avemu sempre un libru in manu, leghje hè un piacè, ancu quandu a lettura hè scomoda. Perchè ancu se scomodu ci sò opere chì sò necessarie è voci chì sò interessanti à sente. È ùn avemu micca dubbitu chì questi cinque libri nantu à u feminisimu apparterranu à quellu gruppu.

Feminisimu. Breve introduzione à una ideulugia pulitica

  • Autori: Jane Mansbridge è Susan M. Okin
  • Editore: Indómita Page

In questu volume, dui di i più impurtanti studiosi in feminismu riassumenu l'opere chì tramindui anu publicatu nantu à a materia è rivedi i cuntributi di vari pensatori è currenti feministi. Guidati da una moderazione è una neutralità di valore chì sò estremamente necessarii oghje in stu campu è in parechji altri, l'autori ci mostranu i punti cumuni è e linee di divisione di i diversi feminismi è mettenu in luce un'ideulugia pulitica chì hà pigliatu un rolu enorme. In a sfera publica.

Feminisimu vibrante

  • Autore: Ana Requena
  • Editore: Roca

St'ultimi anni sò stati quelli di a rumpitura di u silenziu: in u mondu, millaie di donne anu spartutu e so sperienze di viulenza è di fastidiu sessuale. Ma quellu discorsu, necessariu, deve esse accumpagnatu da un altru: quellu di u piacè di e donne. Di fronte à u terrore sessuale, u feminisimu mette u desideriu nantu à a tavula, autonomia sessuale, u dirittu di e donne à esse sughjetti di sessu è piacè è micca solu ogetti. A strada ùn hè micca faciule: a sessualità hè stata una di l'armi di u patriarcatu per disciplinà e donne.

Per questa ragione, avà più chè mai, avemu bisognu di cunsulidà una storia feminista chì ci permetta di luttà contr'à i stereotipi chì ci pesanu sempre, ricustruisce u desideriu è u modu di relazione è cunquistà u dirittu à u piacè. Forse hè per quessa chì un ghjoculu sessuale cum'è u Satisfyer causa una sensazione è aiuta e donne à rompe u tabù nantu à a so masturbazione. Ma duvemu ancu parlà di l'altra parte: in parechje occasioni quandu e donne esercitanu u so dirittu di desiderà si trovanu ostilità maschile. Ghosting, disprezzu, attesa inghjustificata, vendetta, insoddisfazione o sessu senza una iota di cura sò alcune di e reazioni chì truvemu. Chì hè cambiatu allora? È chì pudemu fà?

Libri nantu à u feminisimu

Feminisimi islamici

  • Autori: Asma Lamrabet, Sirin Adlbi Sibai, Sara Salem, Zahra Ali, Mayra Soledad Valcárcel è Vanessa Alejandra Rivera de la Fuente
  • Editore: Bellaterra

U feminismu islamicu hè un muvimentu di rigenerazione, spirituale è puliticu, chì nasce da u ritornu à e fonti di l'Islam, in a custruzzione di e sucietà plurali d'oghje. A differenza di ciò chì l'Occidente è i so puteri, in a so mania espansiva, coloniale è imperialista anu vulsutu dimustrà, l'Islam ricunnosce l'uguaglianza di genere. U feminismu islamicu si basa annantu à l'interpretazione di u Coranu, mettendu in risaltu l'origine suciale è pulitica di a discriminazione contr'à e donne, basata annantu à l'interpretazione patriarcale di u libru sacru di l'Islam.

In questu sensu, hè un muvimentu chì rivindica u rolu di e donne, basatu annantu à u principiu di parità in rispettu à l'omi, prisente in a so vera tradizione religiosa. U so argumentu hè chì l'Islam hè statu interpretatu durante i seculi in un modu patriarcale è misoginu, distorsionendu cusì u so messaghju spirituale. Questa manipulazione cerca di approfondisce e differenze, in più di tene a donna fora di a participazione uguale in tutti i duminii di a sucetà musulmana.

E donne in lotta si scontranu

  • Autore: Catalina Ruiz-Navarro
  • Editore: Grijalbo

In questu libru, Catalina Ruiz-Navarro, una di e voce più impurtante di stu muvimentu in l'America Latina, viaghja, da una testimunianza prufonda onesta è acuta, una strada chì tratta di u corpu, u putere, a viulenza, u sessu, a lotta attivista è l'amore. A so volta, ondeci eroine, cumpresi María Cano, Flora Tristán, Hermila Galindo è Violeta Parra, bellamente ritrattate da Luisa Castellanos, alzanu a voce è mostranu chì parlà di feminismi hè necessariu, hè impurtante, hè resistenza.

Stu manuale di u feminismu pop latinoamericanu hè una lettura chì cummove, chì fastidia, chì dumanda; hè a guida definitiva per quellu chì vole parlà di ciò chì significa esse donna in u mondu.

Vede cum'è feminista

  • Autore: Nivedita menon
  • Editore: Consonni

Incisivu, ecletticu è impegnatu puliticamente, Vede cum'è Feminista hè un libru audace è di vasta portata. Per u scrittore Nivedita Menon, u feminisimu ùn si tratta micca di un trionfu finale nantu à u patriarcatu, ma di un trasfurmazioni graduali di a sfera suciale decisivu per e vechje strutture è idee per cambià per sempre.

Stu libru rivindica u mondu attraversu una lente feminista, trà l'esperienza concreta di duminazione nantu à e donne in India è e grandi sfide di u feminisimu glubale. Da l'accusazioni di fastidiu sessuale contr'à figure di fama internaziunale à a sfida chì a politica di casta pone per u feminisimu, da a pruibizione di u velu in Francia à a prova di impone a gonna à i ghjucatori cum'è vestiti obbligatori in i cuncorsi internaziunali di badminton, da a politica queer à sindicati di travagliadori domestichi à a campagna Pink Chaddi, Menon Mostra abilmente i modi in cui u feminismu cumplica definitivamente è altera tutti i campi di a sucietà cuntempuranea.

Avete lettu qualcunu di elli? Aghju amatu i Feminismi Islamici mesi fà è aghju un altru di i libri nantu à u feminisimu in sta lista in e mo mani. Perchè hè sempre interessante di scuntrà voci di diverse parte di u mondu è di culture cusì diverse da a nostra.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.