5 idee di cena per dorme megliu

Cosa da avè per cena per dorme megliu

Cù queste idee di cena per dorme megliu, uttenerete finalmente un sonnu riposu è sanu. Perchè hè dimustratu chì dorme male ingrassa, affetta u vostru umore, provoca depressione è disordini emotivi. Senza scurdassi chì dorme male hè strettamente ligatu à patologii cum'è a diabetes, ipertensione o prublemi di cori, frà altri.

Ciò chì manghjate di notte influenza direttamente u vostru riposu, dunque hè assai impurtante di sceglie bè i cibi chì manghjate à a cena. Ùn hè micca solu impurtante di riduce a quantità di alimentu, o cena un paiu d'ore prima di andà à dorme. Duvete ancu esse attenti à ciò chì sceglite per cena, perchè una cena adatta pò aiutà à dorme megliu.

Alimenti chì vi aiutanu à dorme megliu

Ovi per cena

Alcuni alimenti ùn sò micca raccomandati da piglià a notte, cum'è quelli chì cuntenenu stimulanti o quelli chì sò troppu grassi, postu chì rendenu a digestione difficiule. In listessu modu, ci sò alimenti chì, per via di i so cumpunenti, sò ideale per cena perchè vi aiutanu à dorme megliu. Quessi sò i cibi perfetti per manghjà di notte.

  • L'ovu: Unu di i cumpunenti di l'ova hè u triptofanu, una sustanza calmante chì prumove u sonnu.
  • Latte: U magnesiu, a vitamina B6 o u triptofanu sò sostanze naturale presenti in u latte. Tutti sò perfetta per beie di notte perchè sò calmanti.
  • Pesciu turchinu: I benefici di i pesci grassi sò numerosi per i so numerosi nutrienti sani, cume l'acidi grassi omega3. Ma in più, stu tipu di pesci cuntene seleniu, chì aiuta à riduce u stress, u triptofanu è u seleniu sopra menzionati. Queste sostanze liberanu melatonina, riducendu l'eccitazione è prumove u sonnu.
  • E banane: A banana cuntene assai di e sostanze digià menzionate, cume magnesiu, triptofanu, seleniu, o vitamina B6.
  • Carne magra: Stu tippu di carne hè u più cunsigliatu per piglià di notte. Prima perchè hè bassu in grassu è più faciule da digerì, ma dinò perchè cuntene ferru, zincu è vitamina B6, frà altri.

Cene per dorme megliu

Salmon en papillote

Per uttene un bellu riposu hè impurtante sceglie una cena leggera, sceglite cibi chì sò facilmente digeribili è evitate di bingeing prima di andà à dorme. Sì avete bisognu di qualchì ispirazione per cavalcà cene leggere cù chì dorme megliu, ùn mancate micca queste idee.

  1. Frittata francese cù verdura: Una frittata francese ripiena di germogli di spinaci, tomate cherry è furmagliu feta.
  2. Pettu di pullastru cù patatine fritte: Imbulighjate una cucchiaiata di senape cun duie di mele, aghjunghjite l'agliu macinatu è sparghjite u pettu di pullastru. Infornate per circa 20 à 25 minuti finu à chì u pettu hè cottu. Sbuchjate è tagliate a patata dolce in fette sottili, sprinkle sale, pepe è un pocu d'oliu. Infornate per circa 15 minuti mentre u pollu cottu.
  3. Salmon en papillote: Tagliate qualchì fetta di patata in fette assai fini, un pocu di strisce di carota è di porru. Preparate un fogliu di carta d'aluminiu per creà a busta di a carta. In a basa piazzate e patate è e verdure, sopra un filettu di salmone, spruzzemu mezu bicchieru di vinu prufumatu è mettimu qualchì fetta di limonu. Chiudite a busta assai bè, per ch'ellu sia hermeticu è infornate per 20 minuti.
  4. Uova strapazzate: Saltate un clavu d'agliu in fette cù oliu d'oliva vergine. Aghjunghjite alcuni funghi in fette è alcuni cubi di prisuttu Serranu. Crack dui ova in u listessu pane è rumpia cù u cuchjaru di legnu mentre cucinanu da 2 à 3 minuti.
  5. Milane di melanzana: Tagliate una melanzana in fette micca assai spesse, mettite sale grossu sopra 30 minuti per eliminà l'acidità. Risciacquare e asciugare con carta assorbente prima di formà u Milanese. Passa ogni fetta di melanzana per farina, ovu battutu è pangrattatu. Mette nantu à una teglia antiforno è infornate per 15 minuti. Aghjunghje una cucchiaia di sauce tomate, jambon cuit et fromage en tranches. Spruce cù oregano macinatu è vultate à u fornu finu à chì u furmagliu hè funditu.

Cù queste idee leggere di cena, pudete avè piatti assai nutritivi, deliziosi è sani prima di dorme. Senza rinuncià à piglià un bellu gustu, puderete gode di un sonnu megliu, leggeru è riposu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.