A bola di Pilates, cunnisciuta ancu com'è "fitball", hè perfetta per fà esercizii infiniti. Ma in stu casu, avemu da fucalizza nantu à travaglià l'abdomen chì hè sempre unu di i lochi chì ci cuncernanu di più. Sì avete una bola di Pilates in casa, allora mette in u travagliu perchè vi piacerà ciò chì vi dicemu.
A tonificazione di u corpu ùn deve esse cusì complicata si avemu un pocu di forza di vuluntà è una bola di Pilates. Siccomu averemu realizà ogni eserciziu senza tantu impattu per u nostru corpu. Qualcosa chì duvemu sempre cercà per evità pussibuli malati o ferite. Cuminciamu !
Index
Ferru nantu à a bola di Pilates
Senza dubbitu, I tavulini sò unu di l'esercizii chì anu sempre esse presente in a nostra rutina di furmazione. Hè per quessa chì pudete fà in u pianu è cù l'aiutu di a bola di Pilates. Hè assai simplice è avete da appughjà nantu à questu cù i vostri avantbracci, lassendu u vostru corpu stende in daretu, ma micca toccu u ballu. Per quessa, a forza vinarà direttamente da u core, chì avemu da spinghje per pudè travaglià è ùn carchi micca troppu in l'arme. Un eserciziu cum'è questu migliurà a postura è l'equilibriu è riduce ancu u risicu di ferita.
Abdominali classici per travaglià l'abdomen
Quandu si tratta di travaglià l'abdomen, ùn avemu micca solu fà sit-ups, ma sò parti di una bona rutina di furmazione. Dunque, in questu casu, avemu da fà cù l'aiutu di u ballu di Pilates. Data chì ci stenderemu a faccia sopra, sustenendu a parti suprana di u corpu è i pedi bè attaccati à a terra., esercendu un angolo di 90º cù i gammi. Avà tuttu ciò chì ferma hè di mette e mani nantu à u collu per impediscenu di tirallu. Incorporate ligeramente à fà l'esercitu da u core è micca da u collu cum'è avemu dettu. Allora vultemu à appughjà nantu à u ballò.
Un altru eserciziu addominali è di gamba
In questu casu, avemu a faccia in giù, cù e palme di mani appoghjate à u pianu è braccia stese. Teneremu u ballò cù i nostri pedi è una parte di a zona di a gamba. Perchè ciò chì avemu da fà hè di allungà e gammi in daretu (inseme à u ballò) per ripiglià di novu, purtendu u ballò in avanti. Hè un modu di rotulà a bola è stende è sminuisce e gammi. U vostru abdomen bassu vi ringrazierà.
Ponte nantu à e spalle
Unu di l'esercizii più cumuni in Pilates hè u ponte di spalla. Ebbè, a faremu ma sustene i nostri pedi nantu à u ballò è cusì, avemu da fà mantene un bon equilibriu per pudè alzà u corpu, vertebra per vertebra. Aumenteremu i fianchi, mentre chì fermamu sustinuti nantu à l'omoplate. I braccia seranu ancu pegati à a terra. Ricurdativi di mantene l'area core attiva, chì hè veramente quella chì vulemu travaglià in ogni mumentu è ùn vi scurdate di a vostra respirazione per coordenà bè l'esercitu.
Stendere cù fit ball
Sembra un stile di tavola, sì, ma permette ancu di travaglià l'area abdominal è a forza. Ti inginocchiate davanti à u "fitball" è mette i vostri avambracci nantu à questu. Allora pruvate d'avè u rollu avanti è chì u vostru corpu u seguita finu à ch'ellu si ferma in una pusizioni dritta. Di novu vi ricurdemu chì hè estremamente impurtante di mantene sempre a parte core attiva è ùn carica micca i vostri braccia eccessivamente. Hè sempre megliu principià chjucu finu à sente chì a forza in l'abdomen.
Sianu the first to comment