5 alimenti per migliurà u transitu intestinale

Migliurà u transitu intestinale

Avè un bon transitu intestinale hè di primura per gode di bona salute. Perchè l'eliminazione di i rifiuti da u corpu hè necessariu cusì chì tuttu funziona currettamente in noi. È a stinzia pò causà vari disordini cum'è l'infiammazione di e vene, più cunnisciute cum'è emorroidi o fessura anale, frà altri. Dunque, hè assai impurtante favurisce naturalmente e sostanze di rifiutu attraversu e feci.

Per migliurà u transitu intestinale, hè di primura seguità una dieta variata, equilibrata è sana. A fibra hè u nutriente chì aiuta u più, ma micca l'unicu, postu chì altri cum'è alimenti fermentati, idratazione o grassi sò quelli chì favurizanu u transitu. Se vulete scopre cume migliurà u vostru transitu intestinale versu evacuate ogni ghjornu è cusì migliurà a vostra salute, duvete cuntene questi alimenti in a vostra dieta.

Cumu migliurà u transitu intestinale

In più di l'alimentu, l'idratazione hà un rolu maiò in questa equazione. U sistema digestivu hà parechje funzioni è una di elle hè a furmazione di feci per eliminà i rifiuti da u corpu. Cum'è queste si formanu, l'intestinu grossu elimina l'acqua è cusì indurisce. Quandu u corpu ùn hè micca abbastanza idratatu, u banchittu diventa troppu duru è seccu è diventa difficiule à passà.

A mancanza di idratazione hè una di e cause principali di stitichezza, dunque hè assai impurtante di aduttà boni abitudini per evità un malfunzionamentu di u transitu intestinale. Quandu succede questu, e feci diventanu dolorose, emorroidi, fessure anali, è disconfort addominale tipicu di stinimentu ponu apparisce. Piglia 2 litri d'acqua à ghjornu vi aiuterà à migliurà u transitu intestinale, in più di include questi alimenti in a vostra dieta.

I frutti

Kiwi per migliurà u trafficu

Fonte naturale di fibre, vitamine è minerali, i frutti sò l'alimentu chì ùn pò mancà in alcuna dieta sana. Per migliurà u trafficu, i migliori sò kiwi, prugne, arance è mele. U kiwi in particulare hè un alimentu altamente raccomandatu per e persone chì soffrenu regolarmente di stinzia. Stu fruttu hè riccu in fibre solubili è hè ancu un prebioticu naturale. Avè 2 kiwi ogni mattina per colazione è averete un trafficu regulare.

Fagioli verdi

I vegetali è e verdure in generale sò di primura in una dieta sana, postu chì sò alimenti ricchi di fibre, vitamine è minerali chì sò assai impurtanti per u bon funziunamentu di u corpu umanu. Ma s'ellu ci hè un vegetale particularmente cunsigliatu per migliurà u trafficu, sò i fasgioli verdi. Quessi sò riccu in fibre solubili, chì significa chì hè un alimentu per a microbiota intestinale.

Fiocchi d'avena

In generale, i cereali integrali sò necessarii per una bona funzione intestinale, ma soprattuttu l'avena per i so numerosi benefici. Frà questi, l'avena rotulata hè ricca in fibre solubili, chì significa chì agisce cum'è prebioticu naturale. Pudete piglià i fiocchi d'avena à colazione, cù iogurtu o in e vostre creme vegetali preferite.

Oliu d'aliva extra vergine

Oliu d'aliva extra vergine

Cunnisciutu in u mondu sanu cum'è oru liquidu, u nostru oliu d'oliva vergine extra hè unu di l'alimenti più rispettati nutrizionalmente. Per u sistema digestivu hè di primura, postu chì mantene u bolu fecale lubrificatu è questu favurisce a so espulsione per l'anu. Benintesa, l'oliu deve esse pigliatu fretu in insalate o per aghjunghje gustu à e verdure, trà 4 è 6 cucchiai di oliu d'oliva vergine extra fretu à ghjornu sò abbastanza per un transitu intestinale currettu.

Semi di lino è di chia per migliurà u transitu intestinale

Sò cunsiderati cum'è super alimenti per e so numerose proprietà benefiche per a salute. Frà elle ci hè a pruprietà di migliurà u transitu intestinale. Quandu i graneddi sò bagnati, libera una sustanza vegetale chjamata mucilagiu. Sta sustanza hè incaricata di pulisce l'intestini è prumove u muvimentu di l'intestinu.

Oltre à includere questi alimenti in a vostra dieta, oltre à altri alimenti assai sani è necessarii cum'è latticini, proteine ​​animali è vegetali, legumi o grassi, duvete include una poca attività fisica ogni ghjornu in a vostra rutina. L'eserciziu hè essenziale per prumove u muvimentu intestinale. In breve, l'idratazione, a nutrizione è l'eserciziu sò e chjave per una bona salute intestinale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.