4 trucchi per pulisce l'utensili di pulizia

Cumu pulisce i forniture di pulizia

Per sanificà a casa, sò usati diversi utensili di pulizia, cuscinetti per lavà, panni, panni è scope chì sò assai utili. Ma tutti questi strumenti accumulanu batteri è rifiuti chì se ùn sò micca puliti, sò distribuiti nantu à e superfici di a casa. Chì senza dubbitu ùn hè micca solu un prublema di igiene, ma pò diventà un prublema di salute.

Hè per quessa chì ognunu di sti utensili hà bisognu di a so propria pulizia di modu regulare. Solu cusì pudete assicurà chì si pulisce a vostra casa currettamente. Perchè hè inutile fà un sforzu per avè ogni stanza pulita, ordinata è disinfettata, se utilizate materiali pieni di terra. Se vulete sapè cumu si pò facilmente pulisce l'utensili di pulizia in a vostra casa, piglià nota di i seguenti suggerimenti.

Cumu pulisce l'utensili di pulizia

Se site un fan di Friends, a serie televisiva emblematica chì attira sempre novi seguitori ogni ghjornu 20 anni dopu a so premiere, vi ricorderete di u puliaccu per eccellenza, Monica. In unu di l'ultimi episodi, stu caratteru pulisce cù u so aspirapolvere è ne usa unu di più chjucu per pulì u grande. A so ultima sentenza hè, brama chì ne fussi unu più chjucu per pulì questu.

Ancu se à l'epica era una frase più divertente di e parechje in a serie, a verità hè chì senza andà à l'estremu, hè di primura di pulisce ogni utensile. Quandu aduprate u vostru aspiratore duvete sviutà u serbatu, in più di passà un pannu umidu nantu à e so parti.

Puderete imaginà tene un strumentu di pulizia di polvere, pienu di polvere, in l'armariu? Illogicu, dirittu. Ebbè, u listessu accade cù tuttu u restu. Cù sti singuli pulizziari, pudete pulisce i vostri forniture di pulizia rapidamente, senza doverli rimpiazzà ogni tantu.

Cumu pulisce a scopa spazzata

Pulizia di a scopa

Uttenite un pettine à sette spesse o una vechja spazzola, vi aiuterà à rimuovere a sporcizia accumulata trà e setole di a spazzola di spazzatura. Dopu, preparate una grande tazza d'acqua calda è un schizzu di detergente. Immergete a scopa è lasciate ammuglià per circa 20 minuti. Per finisce, risciacquate cù acqua è lasciate asciugà à l'aria aperta è faccia in ghjò, cusì e setole ùn seranu micca deformate.

Per pulisce a spazzola

Almenu una volta ogni trè settimane si deve fà una pulizia di mop. Basta à fà empie u bucket cù acqua calda è un detergente per u grassu, cum'è a lavapiatti. Lasciate ammuglià per una meza ora è scorri bè a spazzola. Rimettila in acqua pulita, è imbibite a spazzola parechje volte per caccià a terra è u sapone.

Spugne è scourers

I pads scouring accumulanu residui alimentari chì ponu purtà à batteri chì sò periculosi per a salute. Puliteli benissimu dopu lavatu, metteli mogliu cù acqua calda, bicarbunatu di sodiu, è acitu di pulizia biancu. Seranu puliti è disinfettati.

Cumu pulisce i panni è i stracci

Preparate una conca cù acqua calda, una tazza di bicarbunatu di sodiu, una altra di acetu di pulizia biancu è u suchju di un limonu. Lasciate ammuglià per 30 minuti, dopu quellu tempu, strofinate bè ogni stofa, risciacquate cù acqua pulita è lasciate asciugà à l'aria. Puderete ancu mette li in a lavatrice, ancu se ùn hè micca cunsigliatu di mischjà i panni di pulizia cù i panni, allora seria una spesa energetica è ecunomica inutile.

Pulizia di forniture di pulizia, parte di a rutina d'igiene

Materiali di pulizia

Se ne fate l'abitudine di pulisce i vostri strumenti di pulizia dopu ogni usu, pudete tene li puliti in un modu assai più faciule. Lascià chì a terra s'accumule serve solu per distribuìla in tutta a casa. Ma ancu per cumplicà u compitu di pulizia è disinfettazione successive. Mantene a casa ben pulita è disinfettata vi aiuta à sente più cunfortu è cunfortu in casa vostra.

Aghjunghjite uni pochi di minuti à a vostra rutina di pulizia per sanificà l'utensili chì avete usatu. A vostra casa serà più pulita, eviterete i germi è altre batterie periculose. È cusì, puderete avè una casa comoda è adatta per u vostru riposu è tranquillità.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.