4 documentarii è libri per capisce u minimalismu

Minimalismu

U cuncettu di minimalismu hè statu adupratu per a prima volta da u filosofu britannicu Richard Wollheim in u 1965 per discrive una tendenza artistica emerguta cum'è un cuntrastu cù l'arte pop. Stu termine però hà ruttu e barriere artistiche per discrivi un modu di vita chì ci invita à spogliarci di l'elementi in eccessu è riduceli à l'essenziale.

Più amichi, più rispunsabilità, più soldi, più beni materiali ... U Minimalismu s'oppone à tuttu ciò chì u ritmu attuale di a vita pare obligà à noi, à posa una vita più simplice è più completa. Una vita chì i seguenti documentarii è libri ci aiutanu à capì megliu.

Minimalismu: e cose impurtanti

"Minimalismu" hè un documentariu chì pruteghja Joshua Fields Millburn è Ryan Nicodemus, ideologhi di u muvimentu minimalistu, cunferenti, amministratori di u web theminimalists.com è autori di parechji libri.

U ducumentariu chì «mostra u benefici di menu hè di più attraversu e testimunianze di e persone contr'à u cunsumu impulsivu regnante in i Stati Uniti »raccoglie a testimunianza di parechji esperti - psicologi, neuropsichiatri, neuropsicologi, economisti, scrittori ... - nantu à u sughjettu mentre seguitavanu i protagonisti in un tour per presentà u so libru per i Stati Uniti Stati.

Minimalismu hè una estensione di quellu libru: Tuttu ciò chì ferma: Una Memoria di i Minimalisti, chì ùn hè stata tradutta in spagnolu. E se tuttu ciò chì avete mai vulsutu ùn era micca ciò chì vulete veramente? Hè ciò chì hè accadutu à i so prutagunisti è a quistione chì hè stata posta in a so strada cum'è risposta è naturalmente, minimalismu.

Tanti

Felice hè un viaghju attraversu i 5 cuntinenti in cerca di e chjave di a felicità; nantu à cumu truvà un equilibriu trà a ricerca di soldi, successu è statutu suciale, cù i nostri bisogni di relazioni costruttive, salute è rializazione persunale. Attraversu e storie di vita di persone felici è i fundamenti di a Psicologia Pusitiva (currente scentificu chì investiga u benessere), "Felice" prova à mustrà cumu pudemu uttene una vita più piena, sana è felice.

Essenza minimalista

Ripigliate u vostru spaziu è gode di a vostra vita. U nostru tempu hè limitatu è vulemu chì sia di qualità. Circhemu equilibriu è calma, ma ghjornu à ghjornu è l'accumulazione d'oggetti ci pò cunduce à situazioni di stress chì ci impediscenu di gode di una vita calma è felice.

Essenza minimalista

Lucia Terol, specialista in minimalismu è urganizazione, sparte a so sperienza è una mansa di cunsiglii pratichi cuncintrati annantu à a realizazione di un equilibriu mentale è fisicu. In Essenza Minimalista truverete abitudini sane chì sò facili da mette in pratica, incorniciate in a filusufia di u minimalismu, cuncepita per aiutavvi à gode è à lascià insatisfaczione è dipendenza.

Ùn cunsiste micca à avè un certu numeru d'ogetti ma à stà cun quelle cose, attività è relazioni chì riflettenu a vostra brillantezza, i vostri diamanti. Alluminendu i vostri bagaglii da tuttu u restu, cunnessu cù a libertà di muvimentu, azzione è decisione. Sentite u vostru zainu cum'è alliatu è micca cum'è un pesu. Site prontu per una vita simplicemente cumpleta?

Micca tutti voi nè tuttu oghje

Cet ùn hè micca un libru di gestione di u tempu da aduprà. È se ti dicu chì ciò chì ti face mette in opera a vostra produttività ùn hè micca u bonu usu di u tempu ma a vostra vuluntà? Cù stu metudu di gestione, trè strumenti urdineranu a vostra vita in trè dumande semplici. Amparà à gestisce u tempu ùn hè micca a priorità, ma dà voce à u vostru scopu vitale.

Micca tutti voi nè tuttu oghje

Sutta l'approcciu di u minimalismu, Propungu un pianu d'azzione in a vostra vita chì varieghja da minimizà u vostru armariu, migliurà a vostra dieta, simplificà a vostra casa è stabilisce forti ligami cù quelli chì veramente contanu in a vostra vita.

Avete vistu o lettu alcunu di sti documentarii o libri? Ùn aghju bisognu di leghje nè voi tutti, nè tuttu oghje. Aghju avutu a furtuna di vede u Minimalismu tempi fà è ùn possu micca piantà di raccomandallu. In quantu à Lucia Terol, vi possu assicurà chì i so prugrammi funzionanu se vulete chì funzionanu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.