4 chjave per un matrimoniu perfettu

Nozze

Cosa hè di primura per chì un matrimoniu sia perfettu? Ci hè tante cose da decide, tante persone da cuntattà, chì nimu ùn pò esse surpresu chì di più in più persone piglianu i servizii di una sucietà. espertu in pianificazione di nozze o pianificatore di nozze.

Una di e chjave per celebrà u matrimoniu perfettu hè lmantene una urganizazione meticulosa di ognuna di e preparazione. Perchè in più di u desideriu è l'entusiasmu, ci sò altre qualità necessarie per affrontà quellu travagliu precedente cume a pazienza è l'urganizazione. Ci sò poche chjave per un matrimoniu perfettu è parechje in listessu tempu.

Un bon ritimu

Una bona urganizazione hè a chjave per chì u ghjornu di u matrimoniu ghjunghje tuttu funziona cum'è macchine perfettamente oliate. Chì l'invitati ùn anu micca da aspettà troppu longu à u banchettu per chì i sposi ghjunghjenu, chì sappianu duve andà sempre, chì ùn ci sia troppu tempu d'attesa trà piatti o chì una volta u banquet o a celebrazione chì ognunu pò rientre in casa u più prestu pussibule hè a chjave per un matrimoniu perfettu.

 

Organisation

Ci hè parechje cose da piglià in contu è hè difficiule per esse rilassatu à u matrimoniu è gode di ellu se duvete esse cusciente di tutte queste cose in prima persona. Per questa ragione, sempre più persone scumettenu di delegà è d'avè un persona esperta in urganizazione à fiancu à voi in un ghjornu cusì impurtante cum'è questu. Hè faciule da capisce, nò?

U locu ghjustu

Induve si ferà u matrimoniu? Què hè una di e decisioni più impurtanti chì i sposi affruntanu. E coppie sò generalmente chjaru nantu à chì tippu di cerimonia volenu, sì un matrimoniu civile o un matrimoniu religiosu, ma micca tantu induve volenu celebrà questu è u banchettu successivu.

Finu à qualchì annu fà, sta decisione era più faciule. E cerimonie sò state ridotte da u tribunale à a chjesa è i banchetti si facianu generalmente in grandi hotel è ristoranti. Oghje, però, e pussibilità sò infinite: splutazioni agriculi, fattorie, orti ... tuttu dispunibule per e coppie di nozze.

Locali di nozze

L'ideale hè di scumette un spaziu induve ognunu si pò sente bè; tramindui noi amichi è invitati. Chì ci capiscimu per cunfortu? Ùn vi sentite micca fora di locu o troppu oppressu; fà ne un locu chì li faci senta subitu à a so aise.

Inoltre, se un locu ùn hè micca abbastanza accessibile, duvemu furnisce à i nostri invitati u modu per ghjunghje. Assumi un serviziu di autobus chì pò prima piglià l'invitati à u banchettu è dopu, à a fine di u banchettu, in casa soia.

I dettagli

I dettagli sò assai impurtanti è ponu trasfurmà un locu. I fiori è l'illuminazione sò probabilmente dui di i più impurtanti quandu si tratta di decorazioni di nozze. Tramindui anu a capacità di fà un spaziu più accugliente è attrattivu.

I fiori sò essenziali à a tavula. Idealmentu, mischjà centri bassi è alti per furnisce u muvimentu; Questu hè cunsigliatu da quelli chì capiscenu questu arte. È se u budgetu hè strettu, pudete sempre rimpiazzà i fiori cù foglie verdi.

Dettagli: fiori è luci

L'illuminazione hè a chjave, in più di fà un spaziu più accugliente è attraente, per adattallu à e diverse ore di a ghjurnata. Una bona illuminazione hè ancu essenziale per uttene qualchì bona foto. È hè ancu un elementu di sicurità. Se u banchettu hè di notte, duveremu assicurà chì l'invitati trovanu tutti i camini illuminati.

L'invitati di nozze

In un matrimoniu, l'invitati sò una priorità. Devenu sente sempre cunfortu, sapè induve andà, cumu è quandu ghjunghje. Inoltre, duvemu furnisce, finu à u pussibule, informazioni nantu à a cità à quelli chì viaghjanu è, cum'è avemu digià menzionatu, i mezi per andà da e per u matrimoniu se questu ùn hè micca un locu accessibile.

Se vulete ancu avè un ditagliu cù l'invitati L'ideale hè di scumette nantu à qualcosa di praticu chì anu da aduprà à u matrimoniu o in casa. Parlemu d'espadrillas, di ventilatori, di plaid, di sciarpe ... secondu a stagione in cui si marita, l'unu o l'altru averanu più successu.

Parlemu tuttu u tempu di l'invitati è hè cusì sceglite bè l'invitati è lasciate ch'elli si diverte Hè una di e chjave più impurtanti per un matrimoniu perfettu. È scegliendu bè intendemu à invità quelli à mezu à i quali ci sentimu còmodi. U matrimoniu serà un ghjornu impurtante, bellu ma assai nervosu, dunque hè megliu esse bè circundatu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.