4 alternative sustenibili per purtà i vostri spuntini

Titulare di stuzzichini sustenibili

Di solitu pigliate qualchì spuntinu per travaglià? Pigliate u vostru spuntinu è quellu di i vostri figlioli in u parcu? Eliminate u fogliu d'aluminiu è u plasticu è scumette nantu à prudutti riutilizabili è sustenibili cum'è quelli chì vi prupunimu oghje. Farete un favore à a pianeta!

Se avete salvatu ognunu di i packaging chì aduprate per piglià pranzu o spuntinu cun voi, sareste probabilmente sorpresi! Ma finiscenu in a spazzatura à u cuntrariu di e nostre quattru alternative. Alternative per tutti i gusti ma cù parechje caratteristiche in cumunu cum'è riutilizabile, sustenibile è senza sostanze tossiche.

Snack'n'Go BIO supportu di spuntinu

I spuntini Snack'n'Go BIO sò una alternativa sustenibile è senza plastica per piglià a merendella di i chjuchi o una merendella da piglià à u travagliu. Fattu di cuttuni biulogicu anu un stratu impermeabile di film biobased è interni compostabili chì li permettenu di esse facili da pulì è perfetti per u trasportu di alimenti senza manchjavvi.

Snack'n'Go BIO supportu di spuntinu

Dopu adupralli, basta à pulisce u stratu internu cù un pannu umidu è lasciarli asciugà per aduprà torna. Pudete ancu mette li in a lavatrice se hè necessariu. Cuncepitu è ​​fattu in Spagna sò riutilizabili finu à l'infinitu.

Borse in Silicone Stasher Platinum

I sacchetti in silicone platinum di Stasher sò assai versatili è funziunali, cume sò perfetta per cunservà l'alimentu à tempu solidu è liquidu è per scaldà questi in u fornu o micru. Inoltre, sò estremamente pratichi per conservà i vostri articuli di toilette o qualsiasi spuntinu quandu andate in viaghju.

Borsa in silicone Stasher

Ipoallergenicu è senza sostanze tossiche, a so superficie liscia è micca porosa impedisce a crescita di i batteri. A so vita utile pò esse allargata per parechji anni se hè mantenuta currettamente. È quandu si finiscinu, sti sacchetti di silicone platinu ponu esse purtati à u puntu pulitu più vicinu.

Cum'è s'ellu ùn bastessi micca, sti sacchetti in silicone di platinu avè una chjusura ermetica È sò faciuli da pulì - pudete ancu mette li in a lavapiatti! Certi anu ancu un cuncepimentu à basa di pedi chì li permette di stà in pusizione.

Sattvaa scatula di pranzu in acciaio inox

E scatule di pranzu in inox sò sempre state quì è ùn sò micca perchè l'avemu "scurdatu" di elle. Conservà l'alimentu in contenitori di plastica per alcune ore cambia u gustu di l'alimentu, quantunque in acciaio inox mantene l'alimentu senza odore.

Pranzo in acciaio inox

A scatula di pranzu di Sattvaa hè rispettosa di l'ambiente perchè pò esse aduprata per parechji anni cù una manutenzione curretta. Inoltre, u so design include duie piccule lattine interne chì permettenu di cunservà salse è altri panini. Pudete purtalli nantu à un picnic, per travaglià o in piazza cunfortevolmente grazia à a so leggerezza.

Involucri di cera d'api

L'involucratori di cera d'api sò un'altra alternativa sustenibile à l'embiu plasticu. Assicuratevi chì sò fatti di cotone organicu cun Certificatu GOTS, d'origine europea. Solu tandu averete a garanzia chì u prucessu di pruduzzione sia rispettosu di l'ambiente, chì u tissutu sia privu di sostanze potenzialmente tossiche, chì i diritti suciali di i travagliadori sianu rispettati è chì sia dinò a vicinanza.

Involucri di cera d'api

Usalli hè assai faciule: Duvete solu avvolge l'alimentu chì vulete copre cun elli, modellendu cù e vostre mani in modo chì u calore aiuta u involucru à adattassi ad ellu grazie à l'azzione di a cera, chì hà ancu un'azione antibatterica naturale. Dopu sò facilmente lavati cù acqua fredda è sapone senza alcolu. È u megliu di tutti, ponu esse riutilizzati per mesi.

Oghje ùn ci hè nisuna ragione per cuntinuà à abusà di u fogliu d'aluminiu o di u film plasticu. In u mercatu truverete alternative sustenibili è accessibili cum'è i quattru chì spartimu cun voi oghje. Alternative chì pudete truvà in zero rifiuti o in magazzini in ligna giganti cum'è Amazon à prezzi assai ragionevuli considerendu chì sò riutilizzabili è pudete aduprà per tavule o anni, secondu u pruduttu. Vulete cambià e vostre abitudini? L'avete digià fatta?

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.