3 trucchi per fà chì a casa puzza bè

Fate chì a casa sente un bellu odore

Un bon odore in casa hè di primura per gode di un ambiente pulitu è ​​accogliente in casa. Per ghjunghje questu, hè necessariu mantene una bona igiene è pulizia in ogni stanza di a vostra casa. Ma solu a pulizia ùn basta micca, postu chì certe volte certi sò impegnati errori chì ùn permettenu micca chì a casa sia cumpletamente sanificata. Per assicurassi chì a casa puzza sempre bè, pudete seguità qualchì scherzu.

È ùn si tratta micca di camuffà cattivi odori cù purificatori d'aria o prufumi artificiali. A chjave hè in a pulizia, in a ventilazione cutidiana di a casa è in un ditagliu chì hè spessu trascuratu, in u modu di pulizia. Se vulete fà chì a casa puzza bè, vi diceremu alcuni di elli subitu cunsiglii per ghjunghje in modu faciule, simplice è durevule.

Chì a casa chì puzza bè cummencia cù una bona ventilazione

Vultà in casa dopu una longa ghjurnata dura à u travagliu hè ciò chì ci vole per uttene un riposu propiu. Ma se a casa ùn hè micca pulita, ùn ci hè un bon odore o ci hè una cattiva organizazione, hè più difficiule di gode di u statu di benessere chì una casa duverebbe offre. Una bona ventilazione hè a chjave per fà chì a casa puzza bè è ùn hè micca necessariu avè e finestre aperte tuttu u ghjornu.

Apertura di e finestre per 15 à 20 minuti in a mattina hè abbastanza. Aprite u lettu per aria i fogli prima di fà u lettu. Truvate un currente per uttene una ventilazione trasversale, questu serà assai più efficace. Cù stu semplice gestu cutidianu puderete eliminà e cattivi odori da e camere.

Pulizia è pulizia di casa

Pulizia in casa

Ùn serve micca passà ore di pulizia se ùn passate micca u tempu à igienizà strumenti di pulizia. I cuscinetti è i panni di raschiatura di a cucina, u mop, a scopa o qualsiasi di l'utensili chì sò abitualmente usati per pulisce. Tutti sti strumenti tenenu resti è residui chì, se ùn sò micca pulitiGeneranu ancu cattivi odori, batteri, funghi è microorganismi dannosi per a salute.

Per evità questu, duvete sanificà tutti l'utensili di pulizia spessu, se hè pussibule dopu ogni usu. Dunque quandu duverete riutilizà quelli materiali per pulisce, l'avete in cundizione perfetta per lascià a casa pulita è senza cattivi odori. Un mop sporcu, un pannu cù risidui alimentari o una scopa cù residui di u pavimentu, servenu solu per distribuisce di più a terra. Evite u travagliu doppiu cun ghjustu mantene i vostri prudutti di pulizia sempre pronti.

Trucchi per avè un bon odore in casa

Candele parfumate

Oltre à a ventilazione è a pulizia di ogni ghjornu, pudete aduprà uni pochi di trucchi per mantene a vostra casa chì puzza bè ogni volta. Iè veramente, evite chimichi cù falsi odori perchè puderete solu camuffà è micca eliminà a causa di u cattivu odore. Invece pudete pruvà unu di sti trucchi:

  • Preparate un cuntainer spray è mischjà acqua cù addolcitore. Ogni ghjornu prima di fà u lettu, spruzza i linzoli cù questu mischju in modu chì u lettu puzza sempre cum'è lavatu appena.
  • Sacchetti di tela cù fiori secchi. A lavanda hè perfetta ancu se pudete ancu aduprà u purpuri è uni pochi di gocce di u vostru prufumu preferitu. Pone i sacchetti di stofa prufumata in l'internu di l'armarii, trà letti puliti è ancu in l'anguli di a vostra casa cum'è l'entrata di a vostra casa.
  • Bicarbonate in tissuti. I tappeti è i tessuti spessi cum'è quelli chì sò nantu à u divanu sò difficiuli à lavà è tendenu à accumulà assai sporcizia, chì genera cattivi odori. Una volta à settimana, spruzza bicarbonu seccu nantu à u tappettu è u sufanu. A matina dopu basta vacuum è bicarbonate hà da caccià i cattivi odori.

Tutti questi suggerimenti vi aiuteranu à tene a casa priva di odori. Ma pudete ancu aduprà soluzioni chì sò ancu decorative, cume candele parfumate, brusgiatori parfumati o fiori secchi. Cù picculi gesti uttenerete una casa più accolta induve puderete riposà è gode di u vostru tempiu di a pace.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.